Krig i korridoren

Fejden fortsätter.


Den här veckan var det min tur att städa. Det gjorde jag igår och tyckte inte att en persons disk skulle stå och ta upp hela köket ( två stekpannor, 3 tallrikar, 6 glas, 8 olika bestick, en vattenflaska, en påse subway-skräp och en påse pantburkar.) så allt detta staplade jag utanför den skyldiges dörr.

Sen planterade jag mig på balkongen för läsning och sol. Tråkigt nog kom den tokige killen hem då och blev arg på mig. Han tyckte jag var dryg när jag förklarade att ingen av oss andra ville laga mat i hans smutsdisk. Han tyckte att den inte stått där så länge, högst tre dagar. Eftersom vår regel är 1 dag och det faktiskt hade stått där i 6 dagar kändes det inte som om vi kom någon vart i diskussionen. 

Det slutade med att han hotade att sätta min disk framför min dörr. Lycka till, buddy. 
Nu när jag vet det ska jag fan gömma allt på mitt rum. SUG PÅ DEN!


Förresten ringde vi alla i korridoren till Kalmarhem i förrgår för att se om dom kunde hjälpa oss med honom. Den trevliga kvinnan blir arg på honom och sa att så här ska det inte vara. Hon glädje oss med att han faktiskt sagt upp sitt rum och flytter i slutet på maj. Det betyder att jag bara behöver gömma min disk i lite mer än en månad. Skönt.

/Mer uppdatering från mitt galna korridorsliv kommer.
C ya.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Oh haha vilket roligt drama!! (Eller så är det jag som saknar drama i mitt liv -.-)

Svar: Det är sjukt. Helt tokigt faktiskt XD du borde återvända till Kalmar och bo i min korridor, lots of drama xD
Synonymous

2013-04-18 @ 22:31:56
URL: http://ameliejosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0