Jo, men visst.

Här sitter jag nu, på universitetsbiblioteket. Eftersom min internet inte fungerar, blev jag tvungen att gå 180 m till en helt annan byggnad för att kunna vara med på adobe connect lektionen. suck.
 
Min plan för den här dagen är annars att gå en promenad med Lisa, handla potatis, äta kötbullar, potatis och gräddsås med Lisa, titta på Peter Pan med Lisa och sen får jag nog gifta mig med Lisa eftersom vi träffas varje dag. 
 
min arga korridorsgranne fick brev från kalmarhem och knackade på min dörr. han skällde på mig och sa att det var drygt att vilja ha det rent. jag stirrade tomt på honom och funderade på hur pass svårt det är att sitta i fängelse för misshandel.

Kommentarer
Postat av: L

Will you marry me ??! ;D

Svar: You know I will!!" :D
Synonymous

2013-04-24 @ 14:35:40
URL: http://hosnilsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Tummen upp för Lisa o tummen ner för grannen!

Svar: I hear ya mama! :D
Synonymous

2013-04-24 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0