It's the most wonderful time of the year, according to Ms. Lisa.

Det är nästan ofattbart fint väder i Kalmar idag!

Jag har stora planer på att plugga, promenera och äta burgare (hemma, min strama ekomoni tillåter inte mat på andra ställen än mitt kök eller Lisas.) Men först ska jag handla, för mina sista slantar. 

För övrigt hade vi seminarie om Frankenstein idag med Per Sivefors, som lyckades säga so on and so forth ett dussintal gånger. Jag har inte de korrekta sifforna, men jag ska konsultera Jenny som höll räkningen på sitt block. Ja, sånt gör man på universitetet. Utbildning, smutbildning, vi klottrar och kritiserar läraren istället. Han är rätt skojig faktiskt, flummar iväg sig ibland men verkar ändå ha koll.



Alla blir väl glada av fint väder. Eller, ja, nästan alla. Kanske inte Vargen i Bamse. Men han är ju så negativ.



Misslyckat försök att balansera datorn på en hand och fota utsikten och det tokfina vädret. 
Istället ser vi vad som verkar vara en skuggformad Stina och stora delar av mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0