Hände det på riktigt? :O

Okej, jag hade en lustig dröm.

Jag var i min mormor och morfars hus tillsammans med min barndomskompis Linnéa. Här kommer det tokiga: vi var shapeshifters och kunde förvandla oss till katter. Dock var jag inte fullvuxen än så jag förvandlades till en kattunge (adorable eller vadå!)

Vi bodde där med resten av vår flock och allt var frid och fröjd. Tyvärr blev huset invaderat av en annan kattflock som dödade alla utom Linnéa och mig.
Vi lurade den andra flocken att vi var fredliga och kunde tänka oss vara med i deras flock. För att invagga dem i falsk trygghet tittade vi på filmen Grease tillsammans.

Och precis när Sandy och Danny sjöng som mest under You're the one that I want, stack Linnéa och jag utan att de märkte något.

Weird dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0