crazy eyes are going out

Jag trodde aldrig den här skolveckan skulle ta slut.
 
Eftersom vi börjat två helt nya kurser har det varit ganska mycket plugg. Spenderade tisdagen på biblioteket, onsdagen med litteraturseminarie, torsdag med sociolinguistics och uppsatsskrivande till långt in på natten. Idag har vi redovisat vårt senaste utkast till B uppsatsen.
 
Så nu får det fanken vara nog. Ikväll ska jag slå klackarna i taket, på ett ekonomiskt sätt! Ska äta på studentpuben (där jag har en gratis måltid innestående eftersom jag jobbat där) tillsammans med Jenny och möjligtvis David och Axel. Sen ska vi hem till Jenny och förfesta lite, där Lisa joinar också. Efter det ska vi till O'Learys (inget inträde, bra för plånboken) och dansa tills fötterna blöder. 
 
Det ska bli så otroligt skönt! Jag måste göra något som inte är plugg, jobbsök eller deprimerade tankar om att jag faktiskt inte vill vara med någon. Det har jag insett nu. Så himla trist. Men det har fallit bort. Ibland ser jag par ute och då tänker jag "meh". Visst, jag skulle väl kunna hålla någons hand och så. Men ärligt talat känns det, inte som något jag egentligen vill. Så, efter nästan 8 år av önskningar om en pojkvän, önskar jag nu att jag ska må bra utan denna mytomspunna man. Både sorgligt och befriande.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha så kul o håll i mobilen , kram mamman

Svar: GUD JA! nästan så att jag lämnar den hemma..,
Synonymous

2013-04-12 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0