B-uppsats, du är min bitch

Klockan må vara nästan 11 men jag är i full gång! 

Jag håller på att strukturera min B uppsats. Det går väldigt bra och jag klottrar för fullt i mitt block, kollar citat på nätet, läser i mina böcker och hittar citat och skitbra referenser i dem. 

Vilket bara bevisar att jag kan, bara jag vill. Det gäller bara att få tummen ur röven. 
 


Jag vill passa på att tacka mamma och pappa som genom gemensam DNA-kombinering gett mig en bra hjärna och en förmåga att plugga tills domedagen. Detta är anledningen till att jag faktiskt valt ett yrke som tillåter mig att tillbringa resten av mitt liv i en skola. Jag kanske inte är så vältränad, lagar så god mat, tittar på nyheterna eller ens vet vad pi är, men DAMN, jag kan plugga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0