Luuurvdag

Jag hade en sagolik lördag, vill jag bara säga! Gick upp före mamma och B (personlig seger!), mötte Viktor vid Broby kyrka och spenderade 2,5 fantastiska timmar med att sjunga och spela piano med gaaaalen akustik! Efter det köpte jag bacon, grädde och vitlök, körde hem till Matilda i Boalt och lagade Tagliatelle Carbonara med henne och satt i flera timmar och skvallrade med henne, så otroligt kul! :D


Idag fick jag nästan direkt sittplast på tåget (något som är i princip HELT omöjligt en söndag då alla studenter åker tillbaka till skolan efter att varit hemma på helgen) och har nu tittat på Mirror Mirror, en väldigt rolig Snövit film med Julia Roberts i rollen som den onda Drottningen.


Nästan bättre än Snow White and the Huntsman som jag tittade på i fredags kväll, den var en smula mörk, men fenomenal ändå. Sen är det ju Kristen Stewart... suck. Den tjejen har det inte lätt. Lycklig = ett ansiktsuttryck, Ledsen = samma ansiktsuttryck, Förbannad = samma ansiktsuttryck. Minspelet, som aldrig förändrades.

Mirror, mirror on the wall, who is the most apathetic of them all?
Snow Whyyyyyte?

hrm, nu blev det kanske lite väl sarkastiskt. Trots allt är hon kanske en ganska bra skådespelerska och jag är nog bara avundsjuk för att jag inte får hångla med Chris Hemsworth.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha jag tycker att mirror mirror är bättre än den andra :)

Svar: Ja, men jag också! Den var mycket roligare och helt enkelt mer sevärd! :D
Synonymous

2012-09-24 @ 13:12:05
Postat av: L

!OMG!!! Chris Hemsworth---> dregel* hihi

Svar: guuud I KNOW! honom hade jag inte knuffat ur sängen! xD
Synonymous

2012-11-22 @ 23:45:39
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0