Vad blir det, fjärde gången idag?

Nejtack! 
  • Långa Facebooknamn. Du måste inte ha först ditt dopnamn, sen ditt mellannamn, sen ditt andra mellannamn, sen ditt smeknamn (som säkert är jättelöjligt) och sen ditt efternamn. För om du har det finns det en risk att jag blir psycho och utför lite vodoo och så kanske du inte har några fingrar att skriva alla dina jobbiga namn med. Mvh Galningen på Kungshall
 
 
Jatack!
  • Secondhand, studentens bästa vän!
  • Buffy the Vampire Slayer. Lika bra sjunde gången.
  • Min blogg. Annars hade jag terroriserat Facebook tusen gången mer än vad jag gör nu.
 
 


Här är dagens inköp. Skålarna från Ica och resten från Kupan, Röda Korset. (Förutom sjalen och vantarna som jag köpte i Prag och Skottland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0