suck

Det är ... inte bättre. 

  • Golfboll i halsen. (Bildligt talat förstås!)
  • Slem, slem och mera slem.
  • trött.
  • en feber som kommer och går.
I've had better days. Ikväll hade jag sällskap av Jamie Oliver och hans svampar. Det såg så mumsigt ut att jag nästan glömde bort att jag inte tycker om svamp, så ni kan ju förstå min förvirring. 
 
Tredje dagen och jag är redan trött på att vara sjuk. Jag har så mycket att göra att det finns inte tid för febrig, utmattad sjukdom just nu. 3 uppsatser att skriva inom Language History, 3 voicethread att spela in även det för Language History, 1 bok att läsa till nästa veckas kurs Literature, 1 slutuppsats i Language History, en miljon texter i Vocabulary att gå igenom, 2 uppsatser att skriva till Essay-kursen...


Jag skulle kunna fortsätta men tyvärr har jag nu slagits av en enorm deppression, både vid tanken på allt jag ska göra och på att jag inte riktigt vet hur man stavar deppression...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0