Stormtrivs!

Towa och jag har det så mysigt! Vi sitter vid vårt nypyntade julbord och dricker glögg, lyssnar på julmusik och pratar om hur våra jular kommer bli.

Tänk, jag älskar hur det börjar bli nu. Julen ger mig en sån mysig känsla i magen. Jag tänker på hur mamma kommer göra Mozart-kulor, Bo-Ewe kommer göra senap, vi ska pynta granen, se på julfilmer ihop och glida runt i pyjamas i mellandagarna och bara ta det lugnt! Dricka glögg, lyssna på gamla julskivor med exakt samma musik som vi lyssnar på varje år och det är perfekt!

Oj, jag tror jag går händelserna i förväg! x) känns som det är julafton redan! Men nej, jag har ju två tentor och jag har ungefär en veckas jobb på julbordet att göra också. Plus köpa julklappar och även flytta till Kalmar. Hm... kunde varit jul redan tycker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0