Sjukt nöjd med allt!

Jag kan inte bestämma mig för om jag har en väldig tur eller är sjukt skicklig helt enkelt.

Allt ordnar ju sig för mig. Jo, visst; tråkiga saker händer men det löser sig alltid och jag kan nog se tillbaka och säga "Fy fasen det var inte kul, men jag är ju rätt så mycket muskligare nu och kan ju knuffa omkull en elefent så stark blev jag!" typ.. xD

Det löser ju sig så fint med penga-problemet nu eftersom fina Jenny fixade jobb till mig. Och julen är ju nästan här och bara det gör mig pirrig i magen. Plus att jag såg en räv ikväll när jag cyklade hem från Glasbruket. Coolt eller vadå?

Förresten ska jag berätta att jag är inne i ett Harry Potter-stim! :D I fredags satt mamma, Bo-Ewe och jag hemma i soffan och började prata om J.K. Rowling av någon anledning. Efter det kände jag mig lite sugen på Harry så jag satt på Internet Movie Database (för övrigt världens bästa sida när det gäller filmer, skådisar och fakta om dem) och kolla på fakta om filmerna. När jag sen skulle sova tog jag första boken och skulle mest kolla i genom den lite. Det slutade ju självklart med att jag tog med den upp till Nybro och läste ut den i söndags när jag egentligen skulle gjort mig språkhistoria-uppsats... x)

Jag hade glömt hur bra den var! Så nu har jag bestämt mig för att läsa alla i jul och även se filmerna!

Kommentarer
Postat av: L

HP-fever är den bästa sjukan att drabbas av ;)

2012-11-28 @ 01:25:49
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0