my boyfriend's got a girlfriend

Jag är på bättringsvägen!

Eftersom jag valde den mest middags-upptagna helgen i historien att bli sjuk under har jag frestats med delikata rester från middag hos Bo-Ewes föräldrar (Potatis & fläskfilegryta; samt päronkaka med vaniljsås och även prinsesstårta), kalkonmiddag på Torpet med allt vad det innebär (+äppelkaka och vanlijsås) och till sist Fars-dag middag hos mormor och morfar idag med smörgåstårta, hemmagjord sockerkaka och bullar.

Jag har prövat fågelportionen av allt men inte kunnat äta allt utan har hållt mig till blåbärssoppa av hänsyn till golfbollen i halsen. Det är nu en pingisboll så vi jobbar i rätt riktning.

Se här, youtubade lite och hittade en fenomenal låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0