En kram och 4000 hade suttit fint.

Jag har betalat räkningar och pengarna bara försvinner. Mamma är underbar och sa att vi kunde byta jojjo-kort för hennes hade 300 och mitt hade bara 60 kr på det. Så jag kommer nu kunna åka hem till Nybro på lördag utan att behöva åka uppepå tåget som dom gör i Polarexpressen.

För övrigt har jag en blixtrande huvudvärk. Har duschat, läst ut min underbara Nora Roberts-bok (grät en skvätt och skrattade även högt för mig själv ibland!) och nu tror jag att jag ska se på Sound of Music innan mitt allvar börjar och jag ska skriva mina uppsats i språkhistoria på 2000 ord. 

Anar ni en viss mottvilja angående skolarbetet? Ja, så kan det nog vara. Jag är ju trots allt inte mer än människa, vad man än kan tro ibland.

 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ska krama ihjäl dig den sjunde!

Svar: Åh, du är bäst! Jag längtar som en tok!
Synonymous

2012-11-24 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0