copyright Stina the Great

Bilder från min promenad förra veckan. (Ja, jag har försökt ladda upp bilderna med min iPhone i en hel vecka nu men den vill inte. så jag kör på datorn istället.)


















Den här bilden är tagen i Shieldaig, grannbyn dit vi åkte i förrgår när vi var lediga. Jag, Cam, Niall och Andrew åkte dit och hälsade på Elle (Supertrevlig tjej från Australien som dejtar Ryan här på Torridon) på puben. Vi spelade biljard och darts och käkade scones. Mitt i mellan regnet, snön och haglet klarnade det helt plötsligt upp och jag passade på att fota utsikten från puben!




Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, vad fint det ser ut! I´m jealous

2012-03-09 @ 18:47:11
Postat av: Stina

Det är helt otroligt! Jag tittar ut på berg och sjöar när jag sitter och äter lunch och kan inte riktigt tro att det är min vardagsutsikt... XD

2012-03-10 @ 23:23:09
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder Stina! Ser mysigt ut att vandra i den naturen. Kram!

2012-03-12 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0