talför som fasen

mysiga ord:
  • bekymrad (gillar schyy-ljudet. ser framför mig ett ansikte med ögonbrynen i ett upp och nervänt v. väldigt sad)
  • ljuvlig (gillar ordets betydelse och j-ljudet. någon dag vill jag beskrivas som ljuvlig)
  • knepig (när man säger knepig måste man liksom skruva ihop ansiktet lite och se fundersam ut, vilket är härligt. plus att det låter som ordet knaprigt, vilket ofta betyder något gott, som knäck :)
  • tragisk (min dramatiska tilltalas av detta dramatiska ord)
  • kravla (ni vet, som i att krypa på marken. hur kul låter det inte? :D)
så många tankar... tre på natten. no worries though, jag är ledig imorgon. ska sova till 11.50, gå ner till hotellet och äta lunch med Cam och sen se en musikal. på min dator. pause for antiklimax.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0