Mama Bear, du är bra!

Idag hände det en liten sorglig grej. Jag fick en smula hemlängtan.

Gissa varför? Jag tittade på Eva och Adam och insåg att Evas mamma är lite lik min mamma till sättet. Då fick jag en liten klump i magen och blev lite avundsjuk på Eva när hon fick en kram från sin mamma. 

Så mamma, jag saknar dig! Men det är okej, för om jag inte hade saknat dig hade jag ju varit tokig och mentalt förstörd. Jag saknar dig, men överlever. Oroa dig inte, sak printa ut en gigantisk bild med ditt fejs på och sätta upp på väggen i mitt och Erikas rum. 



Kommentarer
Postat av: mama

Ah va du är gullig! Sitter nu vid hyrdatorn pa Teneriffa och har läst allt du skrivit i bloggen sen vi akte. Later som du har det bra o lite hemlängtan skadar ju inte, vore konstigt annars. Vi har det gott har men du har väl läst om vinter vadret hemma! Nu gar tiden ut har! Puss!

2012-03-08 @ 16:57:02
Postat av: Stina

Ja verkligen, men det känns lite bättre nu :) Skönt att allt är bra och att ni har det trevligt :D pusss!

2012-03-09 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0