I do..... not.

Jag hoppas innerligt att ni inte håller andan i väntan på mitt nästa inlägg, för då lär det bli syrebrist för nationen.


Sitter i min 90 cms säng i pyjamas och full krigsmålning. Ska snart smeta bort den (krigsmålningen, inte pyjamasen.) och se ett avsnitt How I met your Mother och sen förhoppningsvis somna sött. Har frukosten imorgon igen men är glad för att det bara är ett sällskap på 4 personer som ska äta. En av damerna visade sig vara dansk vilket genast blev jättekul eftersom världen är så liten xD

Det är så roligt att man känner ett sådant band med människor man möter utomlands som har något med ens hem att göra. Helt plötsligt försvinner all  typisk svensk reservation gentemot alla andra. har ju dock aldrig varit något för mig, det där med att inte prata med folk. det är ju på tok för trevlig för att låta bli xD

Förresten är glad att kunna meddela att jag har fått höra två fina saker idag. 

1. I Love You. - Vilket jag fortfarande undrar om det var allvarligt menat. Det kan det inte ha varit, men det kändes så.

2. Do you want to marry me? Det kändes inte som allvar, men det kan ha varit det... tack, du främmande man i baren som tillsammans med din skepparkompis blev otroligt fascinerade av mig och mitt namn och tyckte att ett giftermål på skepparens båt var passande imorgon eftermiddag. Jag sa artigt, tack, men nejtack.


What can I say? Jag har fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0