Dagens

Dagens pinsamma OCD-beteende: Jag putsade mässingshandtagen på insidan av köksdörrarna även fast gästerna inte ser dom och då behöver man tekniskt sett inte putsa dom. Men det störde mig.


Dagens konstigaste: Jag sov mig i genom alla Erikas alarm imorse. Eftersom hon har 4 olika med snooze på alla brukar jag vanligtvis vakna med jämna mellanrum och sen när jag insett att det inte är mitt alarm bara vända mig om och somna om, men idag sov jag de medvetslösas sömn och rörde inte en fena.


Dagens löjligaste: Att Egoina bloggade ett inlägg om vad man inte bör ha i sin blogg. Den kvinnan är fantastisk tycker jag. Hennes blogg är så rolig, hon är supersupersöt och fin, jättekul och bra, men det var ett konstigt och litegranna löjligt inlägg. What not to do and to do - with you blog?! Känner väl mig aningens träffad eftersom jag gärna lägger upp musikvideos på min blogg och tycker inte att det är något fel med det. Nåväl. Det är ju inte jag som har tusentals läsare om dagen så det kan ju vara något att tänka på. Trots det tvivlar jag på att mitt läsarantal skulle skjuta i höjden bara för att jag tog bort Glee videon jag la upp förra veckan xD


Dagens argaste: Att jag inte fick någon riktig lunch! Det gjorde mig så arg. Halv tolv hade vi staff-meeting nere på hotellet så jag, Stephen och Andrew gick ner och Donald stannade på Innet och höll koll, bad oss att ta med lunch upp (för så gör vi, någon går ner och hämtar staff-maten som lagas i köket på hotellet). Efter mötet såg jag att det fanns lasagne till lunch och blev kolossalt lycklig eftersom jag älskar det. Precis när jag ska ta lasagne till oss fyra säger head-chef Bruno till mig att - "Skulle inte ni äta uppe på Innet den här veckan och fixa er mat själva? Det sa Stephen igår. Gäller inte det längre?" Vilket slutade med att jag tomhänt gick tillbaka till Innet.

Väl där frågade jag vad jag kunde äta till lunch. Vad får jag för svar? Sandwich. EN JÄVLA MACKA! nejtack. då blev jag kolossalt arg den här gången eftersom jag inte bara missade lasagnen utan det jag skulle få äta var en macka (jag betalar faktiskt 35 £ i veckan för att äta riktig mat två gånger om dagen!)
I ren ilska rostade jag två rostmackor med sylt och tuggade argt i mig dom och återgick sen till mina sysslor med mutter och morr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0