Oh boy!

Wow, snacka om att allt har gått från mörkaste natt till ljusaste gryning!

Jag ska ta det från början; efter nästan 5 månader i Skottland som servitris (*läs slav), vilket har varit väldigt givande och jag har lärt mig så otroligt mycket och jag är så glad att jag valde att åka hit. Trots detta har det nu blivit lite för mycket, det känns som jag ska fylla 40 om en månad och inte 20, mina fötter kommer aldrig bli detsamma igen, och om jag fått ett pund för varje gång "någon" sa fuck till mig här (*läs managern) så hade jag badat i sterling vid det här laget.

Så jag tog beslutet att lämna in min avskedsansökan och säga att jag kunde jobba så länge som den 25 juli, vilket passade väldigt bra eftersom hela familjen Strandberg/Holm/Svensson nämligen bokat flyg för att hälsa på mig lagom till mig födelsedag den 16e. Tyvärr fick jag beskedet att jag kunde åka hem redan om 2 veckor (detta var för 4 dagar sen) om dom hittat någon att ersätta mig med. 

Med fasa ringde jag till mamma och förklarade att visst fick dom gärna komma till Skottland och the Torridon i juli, så kunde jag passa katterna eftersom jag skulle vara hemma vid det laget XD efter att mamma kollat upp lite grejor fick jag ett glatt meddelande på facebook under service att vi alla skulle åka till Edinburgh tillsammans och fira min födelsedag och Antons :D Så nu får jag fantastiskt nog fira min födelsedag i en av Storbritanniens coolaste städer med min familj, jag får komma hem till underbara Sverige som jag saknat så in bomben lagom till fina sommaren OCH jag får även jobba två veckor på Agnetas diabetesläger! :D:D som jag var jätteledsen över att jag skulle missa när jag tackade ja till jobbet i Skottland! :D


Jag vet inte vad jag har för tur egentligen, här ställer jag till det nåt otroligt för allt och alla, och sen löser det sig och blir till och med bättre än innan! xD safe to say, jag är redigt glad och skickar tusen kilo kärlek till alla i hela världen i rena förbifarten men speciellt till mammy som fixade allt!

Kommentarer
Postat av: MatildaS

Åh va roligt att du snart kommer hem, du får höra av dig när du är hemma så vi kan träffas och prata strunt hihi:-)

2012-06-19 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0