I'm not a girl, I am a woman. (Somliga har tvivlat, men det är dagens sanning)

Okej, jag har precis kommit hem från jobbet. Haft en väldigt skön och rolig dag, som jag har spenderat mestadels på fritids, har även haft lite bad med en grupp 2:or.

Vad som slog mig när jag hade susat hem och öppnat posten var att jag fått lön trots att jag inte trodde att jag skulle få det och då måste jag ju givetvis sätta in mina lönebesked i min "Viktiga Papper"-pärm. Då kom jag på att jag har mer grejor att göra, i princip: pappersarbete. Vilket jag tycker är jätteknasigt och kul att jag har så pass mycket liv att det finns på papper xD

Så nu sitter jag här och fyller i timrapporter, sätter in bankpapper, lönebesked, skatt-sakelaker och typ mitt engelska cv i min superduper viktiga pärm.

When I grow up I'm gonna be famous and put lots papers in my pärm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0