Från det ena till det andra

Åååh, jag sitter och lyssnar på en av mina favoritartister Eric Hutchinson. En sån mysig och fantastisk låt!




Kan förresten tillägga att jag har spenderat dagen med Osborne och repat inför vårt lilla café-framträdande på onsdag. Så vi har ylat Rolling in the Deep, knäppt fingrarna till Jag diggar dig av Povel Ramel och sjungt falskt till - "... and then I go and spoil it all by saying something stupid like I love you."

Har också hunnit med att se färdigt extramaterialet från Två Tornen och känner mig nostalgisk för att jag bara har Konungens Återkomst kvar. Dock är jag själaglad över att (vilket jag villigt delar med mig av till i princip alla jag möter) The Hobbit verkar bli precis lika bra som LOTR och jag kan knappt vänta till 13 December 2012 respektive 14 December 2013 när de två delarna kommer på bio.

Och ja, innan ni tänker det, jag är sjukt dorky, filmer är mitt liv och jag älskar Sagan om Ringen passionerat. Så är det. Det var kärlek vid första ögonkastetMina barn ska inte lära sig om Gud och Obama utan om Aragorn, Frodo och Sauron.
It's gonna be fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0