Aldrig mer äta popcorn.

Jag tänker häva pausen. Varför? Jo, för att jag har en bit popcorn mellan två tänder och har nu haft det i cirka 2 ½ dygn.

Och jag måste få diskutera det här. Om inte annat med mig själv. 
Bifogas lista på föremål som andvänts för att få väck den nedrans popcornsbiten.

  • Plackers. Ja, plural. Många.
  • Tandtråd.
  • Eltandborste.
  • Vanlig tandborste.
  • Tandpetare. Både plast och trä, eftersom det är viktigt att inte diskriminera.
  • Extremt vass pincett à la tandläkar-stil.
Funkar något? Nej.

Ska dock erkännas att pincetten har jag bara testat i en 20 minuter kanske. Det känns som om jag får grepp om något, men jag är lite rädd att det inte är popcorn utan tand...
Fast vid det här laget bryr jag mig inte direkt längre. Who need's teeth, right?

Kommentarer
Postat av: Miranda

Lovar att du kommer att sakna det när det väl är borta

2012-01-04 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0