under stjärnorna i natt

Jag lyssnar på Helen Sjöholm och Billy Joel. Inte tillsammans, men Helen Sjöholm har gjort en skiva där hon sjunger hans låter och dom är så fantastiskt fina! Speciellt Kvinnan för dig och Euforia.

I ära av min näst sista kväll i Sverige har vi ätit pizza (väldigt svenskt eller hur? xD) från Broby pizzeria eftersom den med största sannolikhet kommer vara stängd när jag kommer tillbaka. Jag gjorde en cheesecake igår och den ska vi äta senare ikväll. (Undrar varför det alltid handlar om mat när det kommer till mig?)


Idag flyttade Viktor till Mjölby och åh vad jag kommer sakna honom! Men jag är så glad för hans skull att han valdes ut bland så många sökande och det ska bli jättekul att hälsa på dig i din fashion lägenhet V!

Men nu, ska jag börja min adjö-turné. Farmor, Mormor&Morfar, Moster&CO och Pappa och Agneta, i respektive ordning faktiskt :) mot ma petité grandmére!


Kommentarer
Postat av: Elin Iversen

Älskar Helen sjöholms tolkningar av Billy Joel. Älskar!



ja, och mat med, för den delen...

2012-02-07 @ 23:52:54
URL: http://eliniver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0