I've been struck by smooth mama bear!

Sverige i all ära, men nu flyr jag landet. 

2 dagar till jag flyttar till Scottishlandish. Kan man säga att man flyttar även om det inte är permanent? Det tycker jag nog.


En bra grej hände precis. Jag har funderat på om jag ska ha med mig en plattång eller en fön. Har båda men dom är ju så förbenat stora. Så jag tänkte att jag kanske kunde köpa en resefön och ta med mig. På grund av dålig ekonomi var jag dock tvungen att rösta ner det förslaget.
Lyckligt nog kom mamma precis hem och ropade att hon hade en present till mig.

Min första instinkt var misstänksamhet. Förra gången hon hade med sig en present till mig utan anledning då fick jag ett kuvert med gem från hennes jobb eftersom jag sagt till henne att jag behövde ett gem kvällen innan...
Men det blev inget kuvert med gem den här gången utan en väldigt söt och sjukt bra fön! Tack mamma, vad du är snäll, sa jag. Det här får vi spela in, sa Bo-Ewe. XD

Nu ska jag se Michael Jackson avsnittet av Glee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0