Bildbevis, jag är verkligen i Skottland, jag lovar!

Jag tänkte visa lite hur vårt rum ser ut. 

Det här är vår dörr och hall, till vänster på badrummet och till höger en gul vägg.



Om ni nu tänker er att ni står ungefär vid vår papperskorg, lite så där snyggt överfull i högra hörnet. Så tittar ni  på det här:



Vänd er nu cirka 110 grader åt höger och ta en titt på vår byrå och garderob



Mormor, ignorera alkholen på byrån. Jag orkade inte redigera bort den som jag gjorde med våra superläskiga planscher som vi hittade i Matthews gamla rum mest för att våra väggar såg så nakna ut. Så istället för nakna väggar har vi nu planscher med nästan nakna kvinnor istället.

Om ni bara visste hur chockad man blir när man vaknar på morgonen och öppnar ögonen och det första man ser är en lättklädd, twister-ätande tjej... (Kommer aldrig kunna äta twister igen.)


Sist men inte minst får ni en bild på vårt badrum som vi städade som tokiga första kvällen och har lovat varandra dyrt och heligt att det inte ska få bli smutsigt! (Se vad duktiga vi är mamma!)


Det allt lite suddigt måste jag säga, trodde iPhone hade typ en snorbra kamera. Hm...


Kommentarer
Postat av: Mammy

Så bra, badrum ska vara städade! Jag såg din pippitröja i garderoben :)

2012-02-15 @ 19:53:34
Postat av: Stina

Den hänger där den ska! :D vet inte riktigt hur jag ska tvätta den dock :S

2012-02-15 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0