snoret fryser i näsan. mysigt...

Jag hade en underbar fredag med Miranda! Vi dinerade på Stars and Stripes (där jag fick mitt kött well-done och inte medium och var tvungen att skicka tillbaka den...) och såg sen Breaking Dawn part 2 på bio. Den var fantastiskt bra och det känns lite ledsamt att alla filmerna är över nu. 


Jag följde Miranda till stationen och efter det handlade jag och gick på systemet (för att köpa alkoholfritt, självklart.) Nu ska jag tvätta och komma igång för kvällen då Lisa, Amelie och jag ska ut och röja i Kalmar city!

Förresten ska jag också berätta att jag kollade på mitt korridorsrum igår och jag är så nöjd! Helt otroligt, det är precis vad jag vill ha och jag längtar till söndag då jag ska flytta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0