grammatik no more!

Jag har egentligen bara en önskan om mitt korridorsrum i Kalmar; att det är varmt.
Jag sitter med raggsockor, halsduk, fleecefilt och flanellskjorta och ändå fryser jag. 

Tentan är över det känns lite overkligt. Kändes helt okej faktiskt och jag tror att jag lyckats skrapa ihop ett G allafall. (peppar peppar ta i trä) Jag firar med att göra absolut ingeting. Towa och Filip har köpt en soffa och den står nu fint i vardagsrummet här. Känns trevligt att sitta på något som inte är av plast från IKEA.

Ska jobba ikväll och ärligt talat känner jag just nu att jag hade hellre struntat i det. Men jag blir säkert pepp när jag väl är där och det är så tacksamt med lite extra pengar :)


roligare än så här känner jag inte att jag blir idag. jo, förresten. när jag handlade hitta jag en gurka som var lika stor som min stövel. helt klart en pik till att jag är singel och inte orkar äta en megagurka själv utan måste rota fram en mindre. Diskriminering mot singlar, skulle jag vilja säga.

Men jag är ju glad ändå. Det är ju snökaos i hela Sverige, bättre än så blir det väl inte? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0