så blev det!

Zorro (hunden, inte Antonio Banderas. Det vore ju något dock!) ligger i kökssoffan och tittar på mig med ena ögat. Han ser jättetrött ut och väldigt nöjd med det.

Matilda och Johanna åkte precis. Vi hyrde What's your number, himla bra film! Huvudrollerna var Anna Faris, tjejen från alla scary movie filmerna och han som spelar Captain America. En rolig romantisk komedi, vilket var trevligt för det känns som det inte riktigt är lika bra filmer som förr.

Minns ni 10 things I hate about you? Clueless, Sixteen Candles, The Breakfast Club, You've got mail, Pretty Woman, Notting Hill, it isn't what it used to be.


Jag ser fram emot Kalmar. Har kollat lite på bostäder idag, möjligtvis så att jag delar med en tjej jag vet ska börja på Linné i höst också, allafall första terminen.

Jag tror att jag är färdig med sad-face-stina för idag. jag vill bara vara glad igen.man är ju liksom ratad, och det är väl aldrig roligt. eller inte ens ratad, man är ett alternativ som inte tänktes på. inte direkt happy day på det, men man får slå till med klyschor då, en stadig klyscha hjälper alltid!

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne. -- Paul Geraldy

Teoretiskt sett kan män och kvinnor lära sig att förstå varandra. Och teoretiskt sett kan man fånga ål med lasso.-- Susanne Palsbo

love scmohve, huh? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0