Kära Malmö!

Käraste bloggen!

Jag har haft en underbar dag i Malmö med Viktor och Daniel! Vi köpte en bh till mig (Båda herrarna hjälpte till att välja och avgöra om den var bra eller ej, vilket jag som absolut inte kan ta beslut var tacksam för!) och sen käkade vi på Picadilly och drack kaffe på Barista.

Kändes så härligt att få prata med Viktor igen och det var jätteroligt att se Daniel också, som jag inte träffat på väldigt länge. Fick en terapi-timme med Viktor på tåget ner och kunde reda ut massa personligt gojs med hans hjälp (arma kille som får lyssna på mig och mina problem xD)

En helt perfekt dag som sagt, precis vad jag behövde. Men dumt nog drack jag två latte och är nu så kaffe-stirrig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Lyssnar på house musik i min iPhone och det är nästan så att jag svävar en cm ovanför marken och mina fingrar flyger över tangentbordet fortare än vinden.


Helst skulle jag vilja ut och gå medans jag är så pigg, men det är ju så nedrans mörkt att jag inte vet om jag vågar. Ska fundera på det i en liten stund och se om jag kanske lugnar ner mig. Himmel, det går verkligen otroligt fort att skriva, mycket fortare än vanligt.

ciao!

Kommentarer
Postat av: miranda

åh vad det låter mysigt! avis :(

2012-08-25 @ 11:26:28
Postat av: Stina

det var det! Men vi åker ner du och jag nästa vecka och tar en liten tur i fina Malmö vi också! :D

2012-08-25 @ 17:25:49
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0