and I'm IN!

I torsdags fick jag ett brev, från Linnéuniversitetet!

Jag har sökt engelskalärare för gymnasiet och dom sa att jag hade blivit antagen. Så nu ska jag flytta till Kalmar och börja plugga, hardcore.

Det hände så snabbt att jag knappt har hunnit reagera, men det känns jättebra! Jag gillar verkligen barn och ungdomar, och det är så intressant att jobba med dom också, så det känns som lärare är ett naturligt val. Och sen är det ju inte någon lag som säger att jag tvunget måste vara lärare för resten av mitt liv. Möjligheterna är oändliga. 
Jag kan läsa kurser separat, arkeologi, antik historia och sånt som jag älskar. Då kanske jag jobba på museum, både i Sverige och i utlandet eftersom jag faktiskt läst engelska i 5 år.

så om allt går väl tar jag väl examen december 2017. inte alls länge ju... xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0