For you Niall!

Stina the Great framkallar ett förvånansvärt stort intresse här på the Torridon. Cameron säger att han försöker läsa den fast det är på svenska och att han kollar på bilderna. Idag när jag sa att jag skulle blogga lite, då undrade plötsligt alla vilka som har nämnts här och Niall blev upprörd eftersom han tyckte att han borde ha fått minst en appearance eftersom han var mitt "love-interest"i nästan 4 veckor. 

Självklart Niall, jag tänker lägga upp en bild på dig från personalrummet när du somnade på¨min axel efter en hård arbetsdag och jag heroiskt hindrade alla från att rita med svart penna i ditt ansikte.




Annars har jag inte gjort mycket idag. Åt lunch på puben med Natalia och Niall. Natalia och jag planerade våra resor i januari. Jag ska hälsa på henne några dagar i Polen, sen ska vi se Wien och Prag, en vecka i Barcelona hos hennes kompisar och sen ska jag förhoppningsvis åka till ett jobb i Italien, helst på en nattklubb eller något sånt. 6 månader där och sen till Australien med Bonkers/Cam i juli :)

It's gonna be LEGEND... wait for it..... DARY!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får döpa om bloggen till Stina the planner (om nu planerare heter så på engelska)Kram!

2012-04-03 @ 22:18:13
Postat av: Miranda

Du kan ju mellanlanda i mellanmjölkslandet innan du åker iväg på mer äventyr!! :)

2012-04-08 @ 17:07:59
Postat av: Stina

Det tänker jag sannerligen göra! Mellanmjölkslandet är saknat, och det måste fixas! :D

2012-04-10 @ 02:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0