so sick of sicksongs

NÄ NU FÅR DET FAN VA NOG!

1 Juni: Tragedin börjar
Efter en svettig resa till Turkiet drar febern igång. Är snart ackompanjerd av tjock hals (invändigt förstås), förkylning och massiv hosta. Jag snyter mig i tre veckor.

27 Augusti: Ett elände tar slut och ett annat börjar
10 minuter in i uppvärmningen med Grease ramlar jag och stukar min vänstra fot. Med en fot och två händer kör jag hem, blir nästan påkörd och sover i 15 timmar. Lite kryckor och en stödstrumpa i två veckor.

9 September: Tragedin: Vol. 2
Vaknar upp med feber (det luktar déja vu, oui?) en näsa fylld med snor och en elefant på mitt bröst. Oh oh, here she comes, watch out boy she'll sneeze you up!

Nu går jag till vårdcentralen på måndag. får jag inte pencillin ska jag hot med en snorbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0