Metaforer is the shit

Idag har jag lärt mig att jag nog har migrän. Det känns allafall så. Mitt huvud bankar, det gör ont bakom ögonen och jag är inte överförtjust i ljus.

Men jag tänker tillämpa ett bra citat, som jag gärna gör i "svåra" tider, what doesn't kill me will only make me stronger.

Scream 2 gick ännu bättre än Scream 1. Vi kunde titta nästan hela tiden, utan att väcka hela Broby med våra skrik. Viktor kom fram till att manuset var mycket bättre i uppföljaren och jag höll med, ett ypperligt tillfälle för oss att få känna oss smarta och film-utbildade. 

Imorgon ska jag åka in till stora stygga staden och umgås med Miranda och Jenny! Ska bli jättekul att träffa dem båda, speciellt lilla Jenny som jag inte sett sen vi tog studenten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0