Foxylicious!

Har jag berättat hur mycket jag tycker om Viktor?

Han är min bästa kompis och förstår mig till 100 %. Med Viktor kan jag vara barnslig och oansvarig för han tar alltid hand om mig. Vi är spinning-buddies, buss-vänner och vi är båda lika rädda för skräckfilmer. Våra underbara mammor är likasinnade och är inte bekymrade över öppna toalett-dörrar, till min och Viktors stora förtret. En finare vän får man leta efter och jag funderar allvarligt på att fria till honom, på ett riktigt musikal sätt. Typ, en duva ska ge honom ringen samtidigt som I Feel Pretty spelas i bakgrunden. 

Ja, det ska jag nog göra. Men inte nu, för nu ska vi titta på Scream 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0