Tankar kring pee

Ni vet den känslan man får när man vet att man inte borde tycka om något och ändå kan man inte låta bli?

Så känner jag inför Kissies blogg. Det är liksom en magisk kraft som får mig att trycka på länken och läsa hennes mumbo-jumbo med fascination och skräck i en salig blandning. Jag blir helt fängslad av hennes knasiga utseende och makabra sätt. Det är typ som när man bevittnar en olycka, man vill egentligen inte se men kan på något sätt inte vända bort blicken utan man fortsätter stirra som förhäxad på den väntande katastrofen.

Så känner jag inför Kissies blogg. Jag gillar inte alls det jag läser och ändå fortsätter jag läsa det. Man ju inte annat än beundra henne för det. Även om det är en lustig tjej som säger det.
Av oss två är det ju dock hon som har en av Sveriges största bloggar. Hmm, något att tänka på..

Ja, nu har jag tänkt färdigt. Kan man inte stava till ballong är det nåt koko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0