inte ska väl jag?

Eftersom jag inte riktigt känner för att sova tänkte jag måla naglarna. När det inte var kul tänkte jag bygga en rymdraket, men så insåg jag att det inte får plats en rymdraket i mitt rum och jag kan ju inte vara i tv-rummet för då kanske mamma och Bo-Ewe vaknar.

Jag är hemma igen efter mitt hus, häst och hundvaktande. Det gick väldigt bra, även om det var jobbigt att gå upp 8 varje morgon och ge alla djur mat och gå ut med dom. Skönt att vara ensam dock, lite försmak på hur det blir när jag flyttar hemifrån kanske. Minus alla hästar, hundar och själva huset... xD




Jag gillar verkligen Bruno Mars delen i den här låten, resten är inte så där jättebra. Det händer ofta tycker jag, rapdelen i raplåten är inte bra. Och nu känner jag mig tveksam angående hur många p det är i rap. svenska rapp eller engelska rap? ja, klockan är ju trots allt typ.. AAASmYckEt.. ^^^^^^ 

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0