det förflutna är framtiden. i allafall för musiken på min dator.

He he he!
Skrattar bäst som skrattar sist Spotify! Nu har jag laddat ner Winamp igen och lite ny musik. Jag visste väl att det var för bra för att vara sant, typ som när man får en glass av någon och sen är man skyldig dom för resten av sitt liv.
ytterligare en vinst denna dagen var att vi fick förlängt på engelska uppsatsen, den behöver inte lämnas in förrän på tisdag nästa vecka. jag pustar ut och känner att det nog är bra att lägga lite mer tid på den uppsatsen som avgör om jag får betyg i engelska c överhuvdtaget. (Inte för att jag håller på att få IG i engelska c. så, andas mormor. men Kicki sa att om man inte lämnade in den kunde hon inte sätta något betyg på kursen.) bra, nu när jag har förtydligat det ska jag återgå till att bygga upp mitt winamp bibliotek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0