rage against the machine

Tyvärr får vi skjuta på min "love-it-for-life" lista eftersom jag av någon anledning inte känner mig särskilt glad idag. Lite så där allmänt deppig och sur är mer min melodi idag, så pass mycket att jag tar en sovmorgon imorrn.

Istället ska jag göra en "hate-it-for-life, or-at-least-until-proven-the-difference" lista.

  • Mitt smutsiga rum. Kan ni tro att jag en gång hade ett perfekt städat rum med noll dammtussar? Detta är nu blott ett minne och istället för att dammsuga brukar jag nu skopa ihop mina dammtussar och kasta ut dom från mitt fönster. god how I hate that.
  • Att jag inte har sett en enda riktigt bra romantisk komedi på hundra år. Jag går runt och väntar på en ny Sixteen Candles, en ny Pretty Woman eller kanske en redit hjärtkramande Notebook, men NEEEJ! Tydligen går det inte längre att göra sådana här filmer längre. gawd, how I hate that.
  • Spotify. need i say moore? alright, I CURSE THE DAY A GOT AN ADDICTION TO SPOTIFY! DAMN YOU SPOOOOOOOOOOTIIIIIIIIIIIIIFYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
  • virvlar. ni vet sådana som man har i skallen? så sjukt onödiga. när jag tar över världen ska jag förvisa virvlar, så att jag ÄNTLIGEN KAN HA EN BRA HÅRDAG!!!!!!!
  • Idioter som inte kan låta bli att visa upp sin besserwissertivitet. om det nu är ett ord, ärligt talat bryr jag mig inte, SÅ ARG ÄR JAG! och grammatik som är så viktigt för mig annars *bekymrad min*

dock vill jag bara säga en sak som jag älskar, kan ni gissa vad? STORA BOKSTÄVER OCH MASSA UTOPSTECKEN!!! även om det blir lite jobbigt efter ett tag är det ett perfekt sätt att visa sin ilska i skrift.

nej, nu ska jag gå och skrika lite i en kudde och möjligtvis stirra argt på teven.

Good bye, I have no dingo(e) and now I want to die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0