Spindeln, återkomsten.

Herregud, ni anar inte vad som precis hände!

Jag traskar in i badrummet och innan jag hoppar in i duschen står jag självklart och beundrar mig själv i helfigursspegeln. Då får jag syn på en bamse-stor spindel ovanför duschen! Ännu större en än den jag dödade för någon vecka sen!
Kastar mig över spindeln med papper och en blandning av skräck, avsky och honest-to-god anger. lyckas mosa honom till en liten fläck och känner mig riktigt nöjd. tills jag ser ett av benen röra på sig!  kastar papperstussen och spindeln i toalettstolen och spolar, samtidigt som jag gör en lite riverdance koreografi i ren och skär förskräckelse.

varför, VARFÖR undrar jag?!

Har vi en spindelfarm i huset? Är detta mammas sätt att verkligen försäkra sig om att jag kommer flytta hemifrån nån gång? Genom att fylla huset med spindlar tills jag inte står ut längre och flyttar till Kanada? alla vet ju att Kanada har minst antal spindlar i hela världen.. right? .. RIGHT?!!!!

Kommentarer
Postat av: din troge riverdance-fan

jag har gjort vad som helst för att få se den riverdance koreografin!

2011-05-25 @ 08:29:38
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0