oh brain, why art thou so fleeting?

Jag lever i förnekelse.
Lista på saker jag förnekar
  • Terminsuppspel piano på måndag. Jag kan inte min låt och det låtsas jag inte om. Fast att jag ska tenta och verkligen borde kunna den eftersom jag haft en enda låt under hela 3:an.
  • Arbetsmiljö och säkerhets slutuppgiften. Det här är en blandning av förnekelse och ren och skär förvirring.
  • Studenten. Att jag inte kommer ha sommarlov efter den 10 juni utan kommer vara arbetslös. (HERREGUD!!!)
  • Att jag måste skriva till lite grejor på min religionsuppsats om Judendomen. (Att gå tillbaka och fixa om en uppsats är det värsta jag vet, näst efter lingondricka som jag får huvudvärk av.)



ajajaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0