griiiiiisigt bra!

Tadaa! Jag är tillbaka!

Fotograferingen gick jättebra och det var hur kul som helst! Kändes skönt att få lära känna alla lite mer också, tror att jag har åtminstone några namn i minnet, om jag kan behålla dom där tills augusti, det är en annan femma xD



Så här har ni Jan, Pink Ladies medlem och allmänt glad! Tyvärr ingår ju min mobil i rekvisitan från filmen Grottbjörnens folk och kan därmed inte ta några snygga bilder, synd för jag ville gärna visa min fina blåa klänning och min skitsnygga rosa Pink Ladies jacka! :D men det får vänta till hösten ;P

nu är jag återigen snortrött och ska käka lite mackisar och sen sussa sött! imorgon bär det av till schillange för sy-kväll och hemmagjord köttfärsås om jag inte har helt fel xD *torkar bort lite dregel i mungipan*



håll tummarna för att jag inte behöver ha ihjäl några spiders ikväll ;)
xoxo
Jan aka Spiderkiller aka Stina the Great aka Stinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0