110511

Jag är löjligt nöjd med mig själv. Eftersom jag satt uppe till 3 inatt och skrev färdigt min engelska uppsats om Jane Austen är mina skolarbeten nu officiellt FÄRDIGA! vilket är fan så skönt!
så jag tog en breather idag, tillsammans med Miranda och Rebecca. Vi cruisade i k-stad i typ 3 ½ timme, och med cruisa menar jag självklart gå. vi värnar nämligen om naturen. Även därför vi kastade det gröna på jordgubbarna vi köpte till fiskarna i kanalen i tivoliparken. GO GREEN! (och allvarlig talat var det ty världens underbaraste eftermiddag)
när jag kom hem käkade jag lite grillat och efter det gav jag mig på något mirakulöst. Löpning.
det gick helt okej tills jag insåg att jag inte har någon kondition. turligt nog är jag envis som en åsna och fortsatte ändå, fast i intervaller. tror att jag varvade halva broby, för när jag väl kommer igång vill jag inte sluta. speciellt inte när det handlar om min mp3, fin natur och superbra promenadvägar.
bilderna har jag stulit från Miranda och jag använder dem med två syften:
1. Dom är fina.
2. Jag behövde något som delade stycken, eftersom jag är lat och har bloggat i Google Chrome där styckeindelning är blott en fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0