dream a little dream of me

I natt drömde jag att jag jagades av zombies i ett jättestort hus. jag tror att det hade varit nån sorts fest där och att alla blivit zombies en efter en. hursomhelst flängde jag fram och tillbaka i detta gigantiska hus med en miljon dörrar och ännu fler zombies. jag hittade hela tiden små små dörrar som ledde till hemliga rum och gömde mig där. fast eftersom jag var lika paranoid i drömmen som är i verkligheten stannade jag inte så länge.

sen helt plötsligt var hela huset vattenfyllt upp till magen. när en stor jäkla zombie kom emot mig gled det förbi en delfin som stannade framför mig. då fick jag hugga tag i delfinen så han kunde dra mig ut ur huset ner till ån som rann en bit bort. tyvärr blev delfinen skjuten av zombien som oturligt nog fått tag i en pil och båge...
så jag fick simma (i den iskalla ån, eftersom i mitt drömscenario var det vinter. se, inte ens mitt undermedvetna tror att det någonsin kommer bli sommar..) jättelångt själv.

blev hämtad av en bil och häpnade över faktumet att alla i världen var zombies utom jag. och sen vaknade jag upp.
hm, drömmar är aldrig särskilt logiska när man ska förklara dem, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0