ba-BOOM ba-BOOM ba-BOOM

Åh det bultar o de bankar!

Jag har en imponerande huvudvärk, if I may say so. jag tror att det delvis beror på att jag somnade i min fåtölj innan idag och sov med skallen halvt upp och ner i kanske 40 minuter.
det kan också ha något att göra med att mitt rum är enormt stökigt. igår hittade jag en popcorn i min innesko, då kändes det som om det nog var dags att städa.

så jag ska lyssna på underbar Yiruma piano musik och långsamt städa mitt rum. efter det kanske jag kan fokusera på min essä. det är också något jag insett, allt jag gör blir bättre om mitt rum är i ordning.
vad är väl en tragisk perfektionist en torsdagskväll?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0