110324

Jag har funderat lite. Om mitt minne hade varit bara lite bättre hade min blogg varit ofantligt mycket bättre. jag kommer nämligen på grejor hela tiden. och då tänker jag "shit, det måste jag ju lätt skriva om i min blogg!".
och nu sitter jag här. och kan inte för allt i världen komma på vad det var..

Jo förresten! nu kom jag på en grej! ni vet hur tangentbordet är lite dammigt, speciellt mellan tangenterna? och man ser bara det när datorn är igång och det är lite ljust? och då kan man ju klart inte damma eller rengöra där för då händer det sjujäkla grejor på datorn? och så fort man lämnat datorn glömmer man det tills man sätter sig där igen? det är ju riktigt irriterande.


ja, det här var ju intresserikt. tur att jag inte försörjer mig på bloggande, då hade jag bara haft råd med billig prickigkorv. som det är nu köper jag cognac medvhurst. sen att jag inte äter den själv eftersom den luktar gump, det hör inte hit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Cognacsmedvursten kommer att ligga i kylen tills du ätit upp den!

2011-03-25 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0