110304

hej hej hallå bloggen!
min huvudvärk försvann inte över natten och det är ett under att jag överlevt dagen. tröstshoppade lite som kompensation för att jag måste spendera hela helgen med läxor :( två tröjor, ett par solglasögon och ett halsband på lindex. i sådana här lägen önskar jag att jag hade en kamera, då hade jag fotat mina inköp och haft en fotoblogg. istället får jag ha en lame-ass filmblogg. men det är okej, min coolhet smittar av sig och inom en snart framtid kommer det vara ballt som fan att både göra läxor och glo på film alla helger i sitt liv.
förresten, läs min systers blogg. hon är nästan lika cool som mig, plus att hon är en fena på att sticka.
http://susannaholm.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0