biiiiach 2011

Jag är en latmask. Jag bloggar i Google Chrome, för det är alldeles för ansträngande att behöva gå in på Mozilla.

Denna underbara måndag har jag spenderat med Vindruvs-Fellan och Svaldödar-Becca, tillsammans utmanade vi Åhus med våra perfekt dallriga kroppar och blekvita hy. nja, somliga av oss var väl kanske inte dallriga och blekvita (nämligen Felicia, Rebecca och Titti (som vi hittade på stranden och genast tog under vår skugga.)


Tack vare fellans Ipod-högtalare och en klase vindruvor hade vi en riktigt skön eftermiddag i Åhus. Tyvärr höll inte vattnet samma temperatur som luften. Trkåigt tycker jag, och lite dålig stil av havet att inte vara 26 grader celcius...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0