im back, in black, better than ever!

Jaha, här sitter jag och biter mig i läppen.
Förkyld som fanken är jag också, så det är lite lagom jobbigt att andas nu. Men, som jag brukar säga, luft är överskattat!

Antar att ni vill ha en full redogörelse för både skattjakt, siesta och bal?
Ni ska få lite gottegrejor från siesta och balen men om skattjakten orkar jag inte säga mer än att jag var sjukt snygg som polis och mina kollegor var bäst i hela världen!

Mitt livs första festivalbesök var ganska jäkla fantastiskt. Jag stod 4 meter från Ola Salo och hans skrev under hela The Arks konsert och det var UNDERBART! När dom sa att dom skulle spela sin sista låt och hela publiken hojtade "EN GÅNG TILL" vågade jag inte tro att dom skulle göra ett encore men ta mig fan om dom inte stegade ut på scenen igen i kalasläckra guldiga kläder och körde The worrying kind och avslutade med Calleth you, Cometh I. Och jag säger då det, stämningen när hela publiken sjöng med i calleth you, cometh I var inte att leka med. Fick rysningar och till och med lite tårar i ögonen :D

Tälta är inte min favoritgrej direkt med men så fina tältkamraten som Olivia och Beccs kan man inte annat än trivas.
Vi käkade festivalmat tills tänderna trillade ut och drack ljummet vitt vin så det stod härliga till. Dansade mig galen med Daniel till Håkan Hellström och återberättade i ett anfall av vimlig fylla hela den tecknade filmen Svärdet i Stenen för Viktor när han ledsagade mig tillbaka till campingen.

vet vad jag säger om Siesta 2011? AZUM! (trots att Rebecca bröt armen sista dagen. och nej, hon vet inte hur det hände men det är väl så det är med siesta :D xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0