Göteborg, dag 7

Jag ligger utmattad i min bäddsoffe-säng. Har simmat, handlat second hand, köpt mat och kånkat kassarna uppför en miljard trappor. Hungrig som en varg och trött som en sömngångare.
Susanna ska jobba några timmar idag, så jag tror att jag ska titta på Förhäxad och ta det lugnt. Imorgon blir det hemfärd med bil till Broby och på fredag är det midsommar. Miranda och jag svävar i ovisshet för vi vet inte alls vad vi ska hitta på. I värsta fall kan vi ha en romantisk middag för två och göra en egen midsommarstång, eller vad säger du Mirr? :)
Den här filmen köpte jag idag, lägger till den i min samling av pärlor från 80 och 90-talet :D

Kommentarer
Postat av: mirr

ja om vi inte hittar något annat så får vi ha en egen fest helt enkelt!

2011-06-22 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0