Göteborg, dag 4

Även denna dag sov vi länge, allihopa den här gången. Käkade frukost och prata om sex och pojkvänner i nästan två timmar... jag som trodde att jag kände min syster ;)

degade i hundra och pusslade på ett kungafamiljen-pussel som får mig att känna mig väldigt frustrerad över att hela kungafamiljen bär lavendel, blått eller lila. kul också att vi trodde att en pusselbit med drottningens kind på var en näsa... sorry silvan.
Söndagsmiddagen blev hemmagjorda biffar, potatis, sås och lingon. Dock insåg jag lite för sent att jag skulle ta kort och hade hunnit äta nästan hela tallriken. (maten, inte porslinet... - även om det iofs hade varit ganska fräsigt om jag kunde leva på porslin.. :O)
Istället lägger vi upp en bild på min söta storasyster med de blåaste ögonen i världen. vill ni inte bara äta upp biffbiten i hennes mun?
Eller kanske ni känner er sugna på den maten Jim har sparat mellan tänderna? yummy!
Jag skulle lära Susanna att ta bilder ur fågelperspektiv (som alla vet är det mitt absoluta favoritperspektiv. Dubbelhakorna försvinner ju helt då..) Det blev inte så jättebra, vi blev lite suddiga. (Och jag blev halv) Antagligen för att Sussi kallade det för grodperspektiv hela tiden.
När jag sa att det är ju inte alls logiskt för grodor lever ju på marken då svarade hon med att rapa och förklara att en groda som blivit fångad av en fågel hade ju det perspektivet. Tänk vad jag lär mig mycket här i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0